Sortides 2012-13

Sortides 2016-17

Sortides Curs 2017-2018

Colònies

Els nens i nenes de primària han gaudit d'unes magnífiques colònies amb diverses activitats i visites a la zona volcànica de la Garrotxa.

EI va a la granja

Els nens i nenes d'Educació Infantil han anat a la granja Can Bordoi i s'ho estan passant la mar de bé!

Jocs Florals 2018

L'Aitor, l'Eric, el Marc, el Dídac, el Pol i la Daniela han estat els guanyadors dels Jocs Florals de la nostra escola. Això els ha permès gaudir de l'acte de lliurament de premis a la seu del districte de Sants-Montjuïc.

CI al Caixaforum

Els nens i nenes de CI han anat a Caixaforum a participar d'un taller anomenat Globus 2.0.

EI3 a la biblioteca Francesc Candel

Els nens i nenes d'EI3 han anat a gaudir una estona a la biblioteca Francesc Candel.

C.M. visita l'Espai Bombers

Els alumnes de 3r i 4t han visitat L'Espai Bombers de Barcelona.

6è a la Biblioteca Francesc Candel

Les nenes i els nens de 6è d'EP hem gaudit d'una visita a la Biblioteca Francesc Candel del barri de la Marina.

Educació vial a Cicle Superior

Els nens i nenes de 5è i 6è han anat al parc d'educació vial que la guàrdia urbana té a Montjuïc.

4t a la biblioteca Francesc Candel

Els nens i nenes de 4t han aprofitat l'últim dia de trimestre per anar a la biblioteca. Allà els han ensenyat com fer servir el catàleg per trobar els llibres que necessiten.

5è a la biblioteca Francesc Candel

Els nens i nenes de 5è han anat a la biblioteca Francesc Candel.

2n a la biblioteca Francesc Candel

Els nens i nenes de 2n han visitat la Biblioteca Francesc Candel.

CM i CS al teatre!

Els nens i nenes de CM i CS han anat al teatre a veure 'Lazy Jack', una obra de teatre en anglès que explica les aventures d'un noi molt mandrós.

EI5 a la biblioteca!

Els nens i nenes d'EI5 han anat a la biblioteca Francesc Candel.

CI a Can Framis

Els nens i nenes de 1r i 2n han anat al Museu de pintura contemporània Can Framis a fer una activitat que es deia 'Textura, so i intuïció'.

CS al programa Catakrac de betevé.

Emissió de betevé

EI va al teatre.

Tots els nens i nenes d'Educació Infantil han anat al Cosmocaixa a veure 'Acaba't la sopa', una història d'una nena que no s'acabava la seva sopa.

EI4 a la biblioteca Francesc Candel

Els nens i nenes d'EI4 van anar a la biblioteca Francesc Candel i s'ho van passar d'allò més bé!

CS al Museu Olímpic i de l'Esport

Els nens i nenes de 5è i 6è han anat al Museu Olímpic i de l'Esport.

1r a la Biblioteca Francesc Candel

Els nens i nenes de 1r han anat a la biblioteca Francesc Candel, la biblioteca del nostre barri.

CI va al teatre

Els nens i nenes de 1r i 2n han anat al Teatre Zona Nord a veure l'obra 'The wolf and the seven goats'.

EI va al teatre

Els nens i nenes d'EI van anar al teatre el dia 18 de gener a veure l'espectacle 'En Jan Totlifan'.

CM al Mercabarna

Els nens i nenes de 3r i 4t han fet una visita a Mercabarna al Centre Interactiu del Peix.

EI al Museu Marítim

Els nens i nenes d'Educació Infantil van fer una visita la mar d'interessant al Museu Marítim de Barcelona.